tisdag 7 september 2010

Presentation om mig som skriver bloggen

Jag som skriver den här bloggen heter Julia Lundqvist och är 18 år. Jag har just gått ut gymnasiet, där jag gick på medieprogrammet på Midgårdsskolan. Jag har bott i Nordmaling hela mitt liv och här trivs jag faktiskt ganska bra! Men precis som det alltid är på små ställen så känns det som att det inte händer så mycket – även om det kanske faktiskt gör det. Nu i sommar har jag varit konfirmationsledare för de som har börjat årskurs 9 nu, och det var väldigt kul att se att det finns så bra ungdomar här! Just nu jobbar jag på Utveckling Nordmaling, där jag skriver texter och annat för att folk ska vilja bo i Nordmaling. Och så har jag den här bloggen såklart. Det trivs jag väldigt bra med, men om jag fick välja att bli vad jag ville i hela världen skulle jag förmodligen vilja sitta i Idol-Juryn, inte för att vara dum mot folk, utan tvärtom - för att det är så många bra som inte går vidare. 

Så nu vet ni litegrann om mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar