torsdag 21 april 2011

Glad påsk

Jag har varit på Boda Borg för första gången i mitt liv. Så jätte roligt! Rekommenderar verkligen att åka dit med barnen, vännerna, kollegorna osv mina barn är 22 och 23 år och jag SKA ha med mig dom dit. Det är verkligen ett ställe för alla åldrar. Tummen upp!

Nu är det påsk och man hoppas att alla ungdomar har något roligt att göra (varför inte Boda borg) På vk såg jag en annan blogg där man erbjuder aktiviteter. Jag länkar den bloggen så ni kan se om det är något ni kan erbjuda era barn eller att ni som ungdomar drar ihop ett gäng och anmäler er. Stor chans att träffa nya kompisar eftersom detta är i Umeå. Påskaktiviteter i Umeå
Men ungdomsgården i Nordmaling har ju också fixat en massa aktiviteter i Nordmaling, man behöver inte gå över ån efter vatten (som man brukar säga) här hittar du även deras aktiviteter i veckan. Påskaktiviteter i Nordmaling

Glad påsk!

Åsa Lindström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar