måndag 4 april 2011

Ring, ring bara du slog en singnal.

Jag har nu varit igång som ungdomssamordnar ett tag och någorlunda landat i mina arbetsuppgifter. Det har börjat komma e-post som har med ungdomssamordnings tjänsten att göra.
Just nu ser jag fram emot en konferens i Lycksele i maj där jag får träffa andra ungdomsälskare. Spännande!
Direkt jag anmälde mig börjar förväntningarna ploppa upp.
Vill ni höra?
Jag hoppas på att jag får både lära känna personer med lång erfarenhet och intressanta idéer. Hoppa att man kommer att få chansen att byta erfarenhet och ev få stöd och hjälp om det skulle behövas i framtiden. För jag hoppas på att knyta nya kontakter.

Sen skulle jag gärna vilja komma ut och presentera mitt jobb i organisationer, förvaltningar, arbetsgrupper osv. Det är inte alltid man förstår vad man ska med en ungdomssamordnare till. Men om jag berättar vad jag gjort och tänker göra, så kanske ni ser er roll i min roll. Vem vet? Ta chansen och ring vet jag.
Åsa L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar