onsdag 6 april 2011

Ska försöka hitta andra ungdomssamornare

Jag lovade att göra ett inlägg per dag i denna blogg, men det är kanske lite svårt att uppfylla det löftet känner jag. Jag vet att proffsbloggarna sa - men oj, när jag skröt om att ett inlägg per dag skulle läsarna få. Nu förstår jag ojet! Det blir inte bra. Jag får ångest och vad ni känner vet jag inte riktigt( ni kanske också får ångest).
Det kommer att komma några inlägg per vecka och jag kan skylla på att jag jobbar ju bara 50 % som ungdomssamordnare så under veckan blir det 50% inlägg. Det lät väl väldigt logiskt?

I dag ska jag kolla upp andra kommuner och försöka komma i kontakt med deras ungdomssamordnare. Det blir jätte spännande, jag ska börja med Robertsfors, den killen ha jag hört så mycket gott om från flera håll.
Förväntningarna är höga.

Vi hörs kanske inte i morgon, men snart.

Åsa Lindström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar