torsdag 24 mars 2011

Sommarlovsentreprenörer

Nu har jag äntligen fått klartecken om att vi har pengar till att börja leta efter nya unga företagare i kommunen.
Sommarlovsentreprenörer!
För tredje året i rad kan vi erbjuda våra ungdomar att med hjälp och stöd starta egna företag.
Info sommarlovsentreprenörer
Jag kommer att informera årsklass 9 på Artediskolan på deras mentorstid och  våra gymnasieelever får oftast info på gymnasieskolan dom går på. Men måste kontakta mig för blanketter osv.

Om du svarar jag på följande frågor och är mellan 15-19 år så är sommarlov entreprenör din chans!
Vill du vara din egen chef?
Vill du sätta ramarna för ditt eget sommarjobb?
Vill du kunna styra hur mycket du ska tjäna?
Gillar du utmaningar?
Har du en affärsidé du tror på?

Hör av dig om du vill veta var, när, hur? Eller titta in på mitt kontor (på Artedieskolan)
Åsa Lindström 0730 62 4865
Här träffas Umeåregionens sommarlovsentreprenören och redovisar sin sommar som företagare, byter erfarenheter,leker och byter telefonnummer för att hålla kontakten med sina nya vänner.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar